Nieuw merk in houtbouw

Een eerlijke en authentieke ‘why’, de bestaansreden van je organisatie, is onmisbaar. Je moet hem nog wel loeischerp zien te verwoorden. Net zo onontbeerlijk is een ‘how’ die zoden aan de dijk zet. En zonder gedegen positionering red je het ook niet. Bouwonderneming Waal wendde zich voor de positionering, naamgeving en merkontwikkeling van zijn label Meerhout tot Depart. 

Dit vernieuwende concept voor circulaire en betaalbare appartementen, volledig in hout, levert veel voordelen op. In deze casus zit het positieve in de min. Minder emissie. Minder transport. Minder bouwkosten. Minder vertragingen. Minder overlast. En dat allemaal door te bouwen met méér hout. 

Dit vertrekpunt vertaalden we overtuigend naar ‘Beter bouwen in ieders belang.’ Dat wil toch iedereen! En liever vandaag nog, dan morgen.

We zijn trots op het resultaat! En danken onze opdrachtgevers en partners voor de fijne samenwerking.