Boomvanmourik gaat verder als Depart

Vanaf vandaag draagt ons bureau met trots een nieuwe naam! Met Depart zeggen we hardop wat we zijn: het vertrekpunt voor vernieuwing.

We helpen bedrijven en organisaties met de start van iets nieuws. Een effectief design, een nieuw product, een andere richting, een breder bereik. Als je op wilt naar nieuw, dan zijn wij het vertrekpunt.

Bij de loodgieter thuis…
Veel bureaus zullen het stiekem wel herkennen. Voor je opdrachtgevers is alles in kannen en kruiken. De positionering is spot on, de visuele identiteit volledig kloppend. De contentkalender wordt wekelijks bijgewerkt én er wordt op tijd en ‘on brand’ wat af gecommuniceerd. Maar voor jezelf? Je eigen branding? De actualiteit op je eigen kanalen? Heel vaak is dat een gevalletje ‘bij de loodgieter thuis lekt ook de kraan’. Bij ons in ieder geval wel!

Aan de slag voor jezelf
Hoogste tijd dus om voor onszelf eens aan de slag te gaan. Depart kwam uit de startblokken in het voorjaar, toen thuiswerken nog de norm was. Dus, hup! Digitaal met elkaar het brainstormhok in! In het begin voelde het eerlijk gezegd nog best onwennig om aan de andere kant van de tafel te zitten. Vragen die we normaal als vanzelf aan opdrachtgevers stellen, vroegen nu om een antwoord uit onszelf. Wie ben je en waar sta je voor? Wat verkopen we nou echt? Waar zijn we goed in, waardoor maken wij de wereld een stukje mooier?

Vertrekpunt voor vernieuwing
Toen de antwoorden kwamen, werd het al snel helder. Wij zijn goed in het helpen met het begin van iets nieuws. We versnellen de vernieuwing die jij voor ogen hebt. We geven er richting aan, woorden en beelden. Kleuren hem in met een scherpe positionering, met onderscheidend design en met effectieve middelen. Zodat jouw nieuwe dienst of product, jouw nieuwe markt, jouw nieuwe strategie, jouw nieuwe verhaal tot leven komt.

Succes zit in de samenwerking
Ook een belangrijke conclusie uit het brainstormhok: onze klanten. Wat hebben we fijne opdrachtgevers met uitdagende vraagstukken. Daar houden we van! Succesvolle projecten kun je alleen draaien als je kunt bouwen op een samenwerking die in balans is. In ons manifest hebben we samengevat wat we in de afgelopen jaren met en van onze klanten hebben geleerd. Over onszelf, over goed opdrachtgeverschap. Over wat succesvolle samenwerking is!